T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI
Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.
Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.
Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.
Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.
Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;
İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.
Oturum Çerezleri (Session Cookies) |
Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. |
Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:
Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.
Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.
AMASYA İLİ HAMAMÖZÜ İLÇESİ
SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI BAŞKANLIĞI BELİRSİZ SÜRELİ PERSONEL ALIM İLANI
(SOSYAL YARDIM VE İNCELEME GÖREVLİSİ)
14.07.2024
Amasya ili Hamamözü ilçesi Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığına aşağıda belirtilen nitelikte Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışmayı Teşvik Fon Kurulunca 16.02.2012 tarih ve 2012/1 sayılı kararı ile yürürlüğe konulan Vakıflarda çalışacak personelin niteliklerini belirleyen “Norm Kadro Standartları, Nitelikleri, Özlük Hakları ve Çalışma Şartlarına İlişkin Esaslar” ve 4857 sayılı İş Yasası uyarınca şartları tutan adaylar arasından 1 (bir) adet “ SOSYAL YARDIM VE İNCELEME GÖREVLİSİ ” unvanlı personel istihdam edilecektir.
I-ADAYLARDA ARANACAK ŞARTLAR
A-GENEL ŞARTLAR
1.Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,
2. Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak,
3. Son başvuru tarihi itibariyle 18 yaşını bitirmiş ve 35 yaşından gün almamış olmak,
4. Askerlik görevini yapmış olmak veya muaf olmak ya da askerlikle ilişkisi bulunmamak,
5. Kamu haklarından mahrum bulunmamak,
6. Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak,
7. Görevin özelliğine göre eğitim, yaş, tecrübe gibi özellikleri taşımak,
8. 4 Yıllık Yükseköğretim her bir unvanının iş tanımında belirtilen bölümlerinden mezun olmak ve ÖSYM tarafından yapılan geçerli (2022 veya 2023 yılı) KPPS Lisans Puanı Kamu Personeli Seçme Sınavında KPSSP3 puan türünde en az 60 puan almış olmak.
B-ÖZEL ŞARTLAR
II- BAŞVURU AŞAMASINDA İSTENİLECEK BELGELER
1. Sözleşmeli Personel İş Başvuru Formu ve iş başvuru dilekçesi TIKLAYINIZ...
2. Özgeçmiş, (Özgeçmiş mektubunda doğum yeri, doğum tarihi, eğitim durumu, iş deneyimleri, özel meziyet ve nitelikleri, bilgisayar bilgisi, bu işe neden başvurduğu vb. konulardan bahsedilecektir)
3. KPSS P3 Sonuç Belgesi, (Karekodlu e-Devlet çıktısı)
4. Diploma veya mezuniyet belgesinin aslı gibidir onaylı sureti veya e-Devlet sisteminden alınmış karekodlu yükseköğretim mezuniyet belgesi,
5. Nüfus Müdürlüğünden veya e-devlet üzerinden alınacak tarihçeli Yerleşim Yeri Bilgileri Raporu,
6. Adli Sicil Belgesi,
7. Kimlik kartının önlü arkalı fotokopisi,
8. Son altı ay içerisinde çekilmiş 2 adet vesikalık fotoğraf,
9. Askerlik durumunu gösterir belge,
10. Sürücü Belgesi Fotokopisi,
11. Varsa Bilgisayar Sertifikası,
12. Çalışmasına engel olmayacağını gösteren sağlık raporu. (Mülakatta başarılı olan adaydan sözleşme öncesi istenecektir.)
Not: Fotokopisi verilecek belgelerin vakfa teslimi esnasında; aslı kurum yetkilisi tarafından görülüp fotokopisi alınacaktır.
III-BAŞVURU VE MÜLAKATA İLİŞKİN BİLGİLER
1. Başvuruların 15.07.2024-22.07.2024 tarihleri arasında saat 17.00’ye kadar Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı, Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü https://vakifilan.aile.gov.tr adresinden yapılması zorunludur. Belirtilen tarihten sonra yapılan müracaatlar değerlendirmeye alınmayacaktır.
2.Yapılan Müracaat yoğunluğundan sayfa açmıyorsa (e-Devlet üzerinden “Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıf İlanları Başvuru Sistemi”) yolu izlenerek ulaşılabilir.
3. Mülakat sırasında mülakat komisyonu tarafından aranan belgeler incelendikten sonra eksik belgesi olanların başvuruları kabul edilmeyecektir.
4. Sistem üzerinden başvurular 15.07.2024- 22.07.2024 tarihleri arasında yapılacak olup, evrakların teslimi ise 24.07.2024 tarihi saat 17.00’a kadar Hamamözü Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığına yapılacaktır. Posta ve Kargo yoluyla ile gönderilen belgeler kesinlikle kabul edilmeyecektir. (Ön başvuruda bulunduğu halde gerekli belgeleri süresi içine vakıflara teslim etmeyen ya da evraklarını teslim edip genel şartları ve varsa SYD Vakıfları tarafından belirlenmiş özel şartları taşımadığı tespit edilen adayların başvurusu değerlendirmeye alınmaz.)
5. Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi pozisyonuna başvuran adaylar, Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü tarafından KPSS P3 puanlarına göre sıralanacak ve en yüksek puandan başlanarak alınacak personel sayısının 5 katı aday (5 kişi) sözlü mülakata çağrılacaktır. Başvuran adayların KPSS P3 puanına göre sıralanmış tam listesi vakıf ilan panosunda ve Hamamözü Kaymakamlığı internet sitesi www.hamamozu.gov.tr adresinde ilan edilecektir. Bu ilan tebliğ mahiyetinde olacağından ayrıca tebligat yapılmayacaktır.
IV- BAŞVURULARIN DEĞERLENDİRİLMESİ, SONUÇLARININ DUYURULMASI VE SÖZLEŞME YAPILMASI İLE İLGİLİ HUSUSLAR,
1. Mülâkat tarihi ve saati Mütevelli Heyeti tarafından belirlenecek olup, mülakat Hamamözü Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Toplantı Salonunda yapılacaktır. Başvurusu kabul edilen ve İstenilen şartları taşıyan ve Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğünce mülâkata girmesi belirlenen adaylar, kimliğini ispatı yarayan fotoğraflı ve üzerinde vatandaşlık numarası bulunan belgelerin biri ile mülâkat salonuna alınacaktır.
2. Mülâkatta başarılı olan aday, Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğüne bildirilecektir. Sınav Komisyonunca yapılacak mülakattan sonra, mülakatı kazanan adayın yapılacak güvenlik ve arşiv araştırması neticesinde Mütevelli Heyetinin onayına müteakiben sözleşme yapılmasına karar verilen personele sözleşme yapılarak göreve başlatılacaktır.
3. Mülakat sonucunda istihdam edilmesi uygun görülen adayların listesi vakıf ilan panosunda ve Hamamözü Kaymakamlığı www.hamamozu.gov.tr web sitesinde ilan edilecektir. Bu ilan tebliğ mahiyetinde olacağından ayrıca tebligat yapılmayacaktır.
4. Sözleşmesi yapılarak göreve başlatılan aday 2 ay süreli ile denemeye tabi tutulacaktır. Deneme süresinde performansı yeterli görülmeyen adayın görevine son verilecektir.
5. Belgelerinde veya basılı formlarda silinti veya kazıntı yoluyla ya da teknoloji kullanılarak değişiklik veya tahribat yapıldığının belirlenmesi durumunda ilgililer mülâkata alınmayacağı gibi hakkında ayrıca yasal işlem yapılır.
6. Belgelerinin gerçeği aykırı olduğunun sonradan anlaşılması halinde ise adayın atanması yapılmış olsa bile görevine son verilir ve hakkında yasal işlem yapılır.
7. Verilen süre içerisinde başvurmayan, başvurup ataması yapıldıktan sonra görevine başlamayan ya da aranılan şartları taşımadığı sonradan anlaşılanların atamaları iptal edilecektir.
8. Vakfımız Mütevelli Heyeti mülâkat sonucunda personeli alıp almama ve işe başlama tarihini belirlemede serbesttir, ayrıca mülakat tarih ve saatini değiştirme ve/veya mülakatı iptal etme hakkına sahiptir.
İLANEN DUYRULUR
Hamamözü Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığı
Saray Mahallesi Adil Candemir Caddesi No:26 Hamamözü/ AMASYA
Telefon: 0358 787 62 68